    From: "Hubert" <C...@p...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wykup przedmiotu leasingu
    Date: Thu, 22 Jul 2004 12:20:06 +0200
    Sender: p...@o...pl@prezes.pjwstk.edu.pl

    > Ja standardowo z pytaniem, czy to jest nadal umowa leasingu w rozumieniu
    > przepisów podatkowych... ? (znaczy: czy to jest JEDNA umowa :))

    Jeszcze raz:

    mam firme KPiR, VAT
    mam podpisana umowe leasingowa na samochod
    w grudniu tego roku konczy sie umowa
    mam mozliwosc wykupu auta
    mam tez mozliwosc wskazania osoby ktora moze auto wykupic
    zalozenie jest tez takie zaraz po zakonczeniu umowy chce podpisac nowa umowe
    leasingowa
    i teraz pytanie - co mam zrobic? :

    1)wykupic jako firma przedmiot leasingu i co mnie czeka w tym wypadku,
    bo wykup bedzie wynosil okolo 6500 netto

    2)wskazac kogos, aby ten ktos po wykupieniu przedmiotu leasingu
    sprzedal go a mi oddal pieniadze