    From: " Maxima" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wyłudzenie towaru na WZ
    Date: Mon, 20 Jun 2005 23:54:27 +0000 (UTC)

    Witam wszystkich forumowiczów i dziękuję za posty :)

    Mamy podpisane WZ-ki pracownika magazynu, który pracuje tam od kilkunastu
    lat. Z tego,co wiem,"umowy" jako takiej między stronami nie ma, zawsze
    zamówienia były przez telefon, właściciel tej firmy zawsze twierdził, ze on
    płaci za wszystko, co tamten pracownik magazynu zamawia...
    Na wyrażne prośby mojego szefa, co do zwrotu podpisanych kopii faktur - jest
    cisza...Dziwne są też rozliczenia - płacą zaliczkami,nie pisząc, z jakiego
    ona jest tytułu. To powoduje straszny bałagan w dokumentacji /pracuję w
    księgowości/,sama nie mogłam dojść,co jest zapłacone, a co nie...Niektóre
    faktury "giną" u odbiorcy, więc nie mając podpisanej u nas kopii - nie mamy
    podstawy do roszczeń, bo - jak twierdzi odbiorca - "nie wiem, na kogo to
    wystawiliście" :(, ja takiej nie mam...I kółko się zamyka...
    Dzisiaj szef odmówił wydania jakiegokolwiek towaru i...była wielka
    awantura... słyszałam :(
    ..że szef jest niewiarygodny, że nabywca traci przez współpracę za nami (!)
    sic!...i wiele innych inwektyw :(
    Jak teraz prowadzić cokolwiek ? Mieć kij za plecami, nóż w kieszeni...Na
    takich nie ma bata, a nasza mała firma będzie bankrutem...
    Co z WZ-kami, które w ubiegłym roku "zginęły" ? Jak je "zaksięgować" ?
    Wpisać w straty ? Nie wiem...