  • Data: 2004-01-05 22:31:18
    Temat: Re: Wynagrodzenie akordowe?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 Jan 2004, Belgrano wrote:
    [...]
    >+ > A co było w tym "odtrąceniu" ?? Przecież podpisywałeś rachunki...
    >+ Nie wiem bo kase mam przelewem! Tak teraz się robi i nic nie podpisuję.

    Księgują na podstawie *samej umowy* ?? - :O !
    A ja tak się wykłócałem że umowa to nie jest dowód księgowy ;)
    Choć... mają w ręku dowód przelewu... może na tej podstawie ?

    [...]
    >+ W tytule ma Umowa-Zlecenie a system płatności akordowy. Odprowadzają mi z
    >+ umowy zlecenia dawniej 34%, podatek + ZUS. I pytam się czy teraz z akordowym
    >+ się coś zmieni bo poprzednio był godzinny:-)

    Z p. widzenia okołopodatkologicznego nie jest ważne co jest podstawą
    rozliczeń - liczy się tylko kwota. Znaczy: powinien zostać ten sam
    procent, z zastrzeżenem że od tego roku spada zaliczka na podatek
    (z 20 na 19%) zaś rośnie składka zdrowotna - ale to z "wypłat
    tegorocznych" !

    pozdrowienia, Gotfryd