  • Data: 2004-02-01 20:46:33
    Temat: Re: Wynajęcie mieszkania - jak to jest?
    Od: "Maciej" <m...@k...vectranet.fr> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:401D1019.9090201@poczta.fm,
    niejaki(a): Tomasz Staszewski z adresu <t...@p...fm> napisał(a):

    > Jak to nie sprzedajesz? Z kim wodociągi mają umowę na dostarczanie
    > wody i na kogo wystawiają faktury?

    Są umową wspólnoty mieszkaniowej na dostawę wody, i rozliczenie jest dla
    całego budynku /ryczałt za wodę/. A wywóz śmieci i sprzątanie ? Opłaty
    remontowe. To są składniki zsumowane w czynszu należnym zarządcy. Bo
    zarządca jest upowazniony do zawierania umów w imieniu wspólnoty
    mieszkaniowej. Więc rachunki są na mnie.