    From: GreGo <N...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wynajem powierzchni reklamowej (Internet)
    Date: Wed, 04 Jan 2006 15:49:18 +0100

    Użytkownik jureq napisał:

    > A jesteś pewien? Być może tylko "nie zarejestrowałeś prowadzonej
    > działalności gospodarczej"

    Jestem pewien, ze nie prowadze dzialalnosci.
    Czy wynajecie np. kawalka plotu pod reklame to jest prowadzenie
    dzialalnosci? Podobnie tutaj, wynajalem tylko kawalek strony pod baner
    reklamowy. Czy ktos ma sensowne pomysly? W instrukcji serwisu aukcyjnego
    jest napisane, ze trzeba im wystawic rachunek (jest generator
    rachunkow), wyslac im go, oplacic nalezny podatek. Dwie pierwsze sprawy
    to nie problem, problemem jest jak to zarejestrowac w US, ktory druk i
    jaki podatek.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz