  • Data: 2005-02-25 08:40:45
    Temat: Re: Wyplata wynagrodzenia 28.02.
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Plissken" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cvmlc9$i79$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > wyplacam wynagrodzenie ostatniego dnia kazdego miesiaca gotowka w
    siedzibie
    > firmy. W tym miesiacu wyslalem pracownika w delegacje do Niemiec i nie
    wiem
    > czy wroci na poniedzialek, zeby sobie odebral wyplate. Stad moje pytanie:
    > czy jesli pracownik nie odbierze wynagrodzenia (a jest pozostawione do
    > dyspozycji)

    Wg. słownika języka polskiego PWN:
    ? Mieć coś do dyspozycji <mieć możność posługiwania się, rozporządzania czym
    w danej chwili>

    jeżeli pracownik jest w delegacji w Niemczech to nie ma możliwości
    rozporządzania tym wynagrodzeniem w tej chwili.
    (oczywiście pomijam dywagacje, czy mógłby upoważnić np. żonę do odebrania
    wynagrodzenia i pracownik mógłby mieć możliwość ROZPORZĄDZANIA
    WYNAGRODZENIEM: np. telefon do żony: idź i zrób zakupy.... :-) - może
    Gotfryd podejmie dyskusję pod kątem prawnym.... :-)

    Co by nie było - DLA MNIE to nie jest wypłacone w lutym i nie jest kup.

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński