    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wysoko?ć Faktury Gotówkowej
    Date: Thu, 03 Oct 2002 08:14:00 +0200

    Użytkownik Janek napisał:
    > Użytkownik "bebe" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 3000 euro pierwsza , 1000 euro następne w miesiacu
    Rozumiem, Janeczku, że możesz podać na to jakis konkretny przepis?
    Tylko jaki... Prawo działności gospodarczej na pewno nie...

    Bebe nie sluchaj go, bo plecie. Ładnie byś na tym wyszedł.

    Gotówką w obrocie miedzy przedsiębiorcami możesz zapłacić jednorazowo
    (za jedną fakturę):
    3000euro, jeżeli z danym kontrahentem obroty w poprzednim miesiącu nie
    przekroczyły 10 000euro.
    1000euro gdy obroty z danym kontrahentem w poprzednim miesiącu
    przekroczyłu 10 000euro.
    Taką szaradę rozwiązujesz co miesiąc na nowo.
    Kurs euro bierzesz z ostatniego dnia poprzedniego miesiąca.

    Z praktyki wiem, że US sie zbytnio nie czepia małych przekroczen, ale
    znam osobe która ma rok w zawiasach na trzy bo skarbowy się na nią zawziął.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl