  • 1. Data: 2004-08-01 21:12:51
    Temat: Wystawiona faktura, paragon a nieodebrany towar
    Od: "Jacek" <s...@p...onet.pl>

    Witam !

    Zdarzyła mi się nietypowa sytuacja i nie wiem jak to zaksięgować i opisać
    aby wszystko grało.
    Klient zamówił trochę sprzętu komputerowego, który mu miałem odwieżć.
    Wystawiłem fakturę, wybiłem paragon. Zadzwoniłem do klienta i ten
    stwierdził, że odbierze sprzęt później bo nie ma w tej chwili pieniędzy,
    przekładał tak w sumie prawie miesiąc aż w końcu zrezygnował.
    Co w takiej sytuacji zrobić ?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2004-08-02 06:49:14
    Od: "weronika" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@p...onet.pl> napisał
> [...]
    > stwierdził, że odbierze sprzęt później bo nie ma w tej chwili pieniędzy,
    > przekładał tak w sumie prawie miesiąc aż w końcu zrezygnował.

    Przekreślić fakturę z podpiętym paragonem fiskalnym - dopisac adnotację
    "anulowano- klient zrezygnował z zakupu i nie odebrał towaru" a potem
    odnosnie tej operacji umieścić stosowną notke w zeszycie korekt załączając
    fakturę z paragonem. Przy księgowaniu sprzedazy za ten miesiąc na podstawie
    okresowego wydruku z kasy- masz prawo pomniejszyc sprzedaz o wartośc tej
    transakcji.

  • 3. Data: 2004-08-08 11:23:17
    Od: "Jacek" <s...@p...onet.pl>

    Dziękuję za radę