eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWystawiona faktura, paragon a nieodebrany towar › Wystawiona faktura, paragon a nieodebrany towar
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jacek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wystawiona faktura, paragon a nieodebrany towar
    Date: Sun, 1 Aug 2004 23:12:51 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <cejmb4$kg1$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa154.aleksandrow.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1091394724 20993 213.77.165.154 (1 Aug 2004 21:12:04
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Aug 2004 21:12:04 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:119446
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam !

    Zdarzyła mi się nietypowa sytuacja i nie wiem jak to zaksięgować i opisać
    aby wszystko grało.
    Klient zamówił trochę sprzętu komputerowego, który mu miałem odwieżć.
    Wystawiłem fakturę, wybiłem paragon. Zadzwoniłem do klienta i ten
    stwierdził, że odbierze sprzęt później bo nie ma w tej chwili pieniędzy,
    przekładał tak w sumie prawie miesiąc aż w końcu zrezygnował.
    Co w takiej sytuacji zrobić ?

    Pozdrawiam

    Jacek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1