  • Data: 2009-02-20 20:51:32
    Temat: Re: Wysyłkowa sprzedaż towaru
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:

    > Mogę komplet pokwitowanie+faktura wrzucić w koszty i odliczyć VAT,
    > zanim uzdrowię sytuację notą?

    Jak Ci wydadzą fakturę to raczej jednocześnie zabiorą pokwitowanie.
    Przynajmniej u mnie tak to działa.

    A co do dość swobodnego traktowania terminów, to najwyraźniej na poczcie
    tak to działa.

    Jak kiedyś chciałem od ręki fakturę na kilka znaczków, ponieważ nie
    dałbym rady przyjść po nią w ciągu siedmiu dni to usłyszałem mniej
    więcej coś takiego "a kto by się tam przejmował siedmioma dniami, Pan
    przyjdzie kiedy będzie Pan miał czas, byle w tym miesiącu".

    A tak BTW, to jaki Ty chcesz VAT odliczyć? Przecież tam mają prawie
    wszystko ZW.

    Piotrek