  • 1. Data: 2002-02-06 09:30:37
    Temat: Wyszło szydło (INTELIGO) z worka
    Od: "gryszko" <g...@p...com>

    Bank Inteligo , ktory był dotąd atrakcyjny dla firm
    wproadza od 15 lutego ostre opłaty:
    za prowadzenie rku, od przelewów, od kart itd.
    Wielomilionowe wydatki na reklame chce teraz odbic na klientach.

    Tadeusz

  • 2. Data: 2002-02-06 10:11:38
    Temat: Re: Wyszło szydło (INTELIGO) z worka
    Od: "..::MIKE::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "gryszko" <g...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > za prowadzenie rku, od przelewów, od kart itd.
    > Wielomilionowe wydatki na reklame chce teraz odbic na klientach.

    Dziwi Cie to ?????

  • 3. Data: 2002-02-06 10:33:45
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > wproadza od 15 lutego ostre opłaty:

    co oznacza 'ostre'?
    znasz tansze konto firmowe?

  • 4. Data: 2002-02-06 10:48:44
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Wed, 6 Feb 2002 10:30:37 +0100, "gryszko" <g...@p...com> wrote:

    >Bank Inteligo , ktory był dotąd atrakcyjny dla firm
    >wproadza od 15 lutego ostre opłaty:
    >za prowadzenie rku, od przelewów, od kart itd.
    >Wielomilionowe wydatki na reklame chce teraz odbic na klientach.

    Zmień bank, to łatwe. Zdaje się, że mBank wprowadza, a może już
    wprowadził konta firmowe, a oceniając po stylu działania od samego
    początku wydawał mi się poważniejszy od tych inteligów, wb-ków, bph-ów
    itp egzotyków.
    Ze swoich doświadczeń mogę Ci polecić jeszcze wirtualne PeKaO SA, są
    opłaty ale w miarę. Mam trochę zastrzeżeń do szybkości realizacji
    przelewów, ale to powszechna choroba wszystkich banków w polsce.

    Sławomir Dąbrowski

  • 5. Data: 2002-02-06 13:58:41
    Od: "Remigiusz Weska" <r...@s...com.pl>

> [...]
    > za prowadzenie rku, od przelewów, od kart itd.
    > Wielomilionowe wydatki na reklame chce teraz odbic na klientach.

    Nie widziałem tam żadnych podwyżek, zmieniły się chyba tylko opłaty za
    powiadamianie SMS.

    Remek

  • 6. Data: 2002-02-06 14:15:18
    Od: "Remigiusz Weska" <r...@s...com.pl>

    Użytkownik "Remigiusz Weska" <r...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "gryszko" <g...@p...com> napisał w wiadomości

    > Nie widziałem tam żadnych podwyżek, zmieniły się chyba tylko opłaty za
    > powiadamianie SMS.
    >
    > Remek

    Cofam to co napisałem, faktycznie wprowadzili opłaty tylko że tabelę opłat
    zakamuflowali w jakimś PDF'ie. Jakieś straszne opłaty to nie są ale
    wprowadzają je tylnymi drzwiami. (50% tego co płaciłem w PKO BP)

    Remek

  • 7. Data: 2002-02-06 14:56:53
    Od: Mike <m...@k...wox.org-nospam>

    BTW czy w mBanku eKonto może być wykorzystane jako konto "firmowe"?

    --
    Mike
    -> Jeżeli piszesz do mnie list, usuń -nospam z adresu

  • 8. Data: 2002-02-06 15:36:35
    Od: "Remigiusz Weska" <r...@s...com.pl>

    Użytkownik "Mike" <m...@k...wox.org-nospam> napisał w wiadomości
    > BTW czy w mBanku eKonto może być wykorzystane jako konto "firmowe"?
    >
    > --
    > Mike

    Chyba nie, ale właśnie znalazłem konto firmowe w Volkswagen Bank, wygląda
    interesująco chociaż nie wiem czy zmieniać bo te opłaty w Inteligo są raczej
    symboliczne.

    Remek

  • 9. Data: 2002-02-06 17:19:14
    Od: Mike <m...@k...wox.org-nospam>

    Our dear newsgroup friend Remigiusz Weska wrote:

    > Chyba nie, ale właśnie znalazłem konto firmowe w Volkswagen Bank, wygląda
    > interesująco chociaż nie wiem czy zmieniać bo te opłaty w Inteligo są raczej
    > symboliczne.
    Symboliczne... W sumie tak- przelew i płatność dalej (NA SZCZĘŚCIE!) kosztują
    tylko 99gr, ale już np. wzrosła opłata za przelew do ZUS (wynosi 2,99).
    Ja teraz rozpoczynam działalność (a z Inteligo korzysta tata, też
    prowadzi DG) i myślę nad bankiem- chyba jednak wezmę Inteligo, chociażby
    dlatego, że nie trzeba chodzić i stać w okienkach... A- czy ten
    Volkswagen Bank ma jakiś sensowny serwis internetowy? Co do mBanku-
    wysłałem im pytanie i napisali ogólnikowo, że konta firmowe "są w
    przygotowaniu"...

  • 10. Data: 2002-02-06 17:27:44
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Sławomir Dšbrowski wrote:

> [...]

    > wprowadził konta firmowe, a oceniając po stylu działania od samego
    > początku wydawał mi się poważniejszy od tych inteligów, wb-ków, bph-ów

    Bardzo przepraszam, konto w WBK jest jak najbardziej powazne, ani grama
    egzotyki, to normalne konto, nie zadne wirtualne, i ma świetna obsługe
    przez internet.
    Używam od 2 lat i bardzo sobie chwalę.

    Maddy

    --