  • 1. Data: 2004-02-15 16:08:46
    Temat: Wyższe składki na ubezpiecenie spłeczne
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie ...

    Nie wiem czy wiece, ale reosrt gospodarki pracy che zwiekszyc podstawe od
    ktorej naliczane sa skladki na ubezpieczenie spoleczne... Bedzie 3 lub 4
    warianty podstwy .... Najbogatsi maja zaplacic dwa razy wicecej...

    Pawel

  • 2. Data: 2004-02-16 12:38:52
    Temat: Re: Wyższe składki na ubezpiecenie spłeczne
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 15 lut 2004,Paweł napisal(a) taki ciekawy tekst-wart
    przeczytania :

    A najbiedniejsi pewnie 1,5 razy wiecej?
    Banda....................

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 3. Data: 2004-02-16 19:53:18
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    Dzis sie dowiedziale, ze jest to niemal pewne... Juz pisza ustawe tzn.
    nowelizacje ...

  • 4. Data: 2004-02-17 09:08:03
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 16 lut 2004,Paweł napisal(a) taki ciekawy tekst-wart
    przeczytania :

    > Dzis sie dowiedziale, ze jest to niemal pewne... Juz pisza ustawe
    > tzn. nowelizacje ...

    Bo nasze kochane rzady tylko takie metody znaja na latanie dziur
    budzetowych.Poprzednie zmiany oplat Zus dobily z kilkaset tysiecy
    malych firm tak wiec kolej na nastepne kilkaset tysiecy.
    Ciekawe kiedy sie obudza i zobacza ze gospodarki kraju nie da sie
    opierac na budzetowce,deficytowych molochach,imporcie i zachodnich
    firmach z dobra ksiegowoscia?

    No ale skladke do UE trzeba gdzies znalezc,kilkunasto procetowe wydatki
    w tym roku na administracje trzeba gdzies wykombinowac.
    Oj czarno widze firmy prowadzone przez takich pomyslodawcow,po miesiacu
    juz by plajtowaly.Ale niestety im to nie grozi tylko nam .
    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!