  • 1. Data: 2004-02-15 14:39:22
    Temat: Lokata w banku / kupno-sprzedaż akcji a podatek.
    Od: "MB" <m...@g...pl>

    Jak to jest?

    Po wypłaceniu / dopisaniu odsetek od / do lokaty opowinienem
    wypełnić jakąś deklarację i zapłacić zaliczkę na podatek?
    I co w zeznaniu rocznym?

    Kupiłem i sprzedałem akcje - mam zysk.
    Podobne pytanie - za każdym razem deklaracja i zaliczka?
    I podobnie - co w zeznaniu rocznym?

    Dzięki za odpowiedź lub naprowadzenie na nią... ;-)
    MB

  • 2. Data: 2004-02-18 00:15:06
    Temat: Re: Lokata w banku / kupno-sprzedaż akcji a podatek.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Feb 2004, MB wrote:

    >+ Jak to jest?
    >+
    >+ Po wypłaceniu / dopisaniu odsetek od / do lokaty

    JAKIEJ lokaty ?
    Jak w koncie osobistym to opodatkowana ryczałtowo
    i "kasuje cię" (w imieniu Skarbu) Bank.
    Jak w rachunku gospodarczym - to normalnie rozliczasz
    w ramach DG.

    >+ Kupiłem i sprzedałem akcje - mam zysk.

    Nie znam się, ale pamiętam że było mniej więcej w ciągu miesiąca,
    zatrudnij googla :]

    pozdrowienia, Gotfryd