  • 1. Data: 2004-02-15 16:15:05
    Temat: umowa zlecenia
    Od: Małgorzata<m...@o...pl>

    z tytułu realizacji umowy zlecenia zawartej na okres 3 miesięcy
    otrzymałam jednomiesięczne wynagrodzenie zamiast 3 miesięcznego.
    Zleceniodawca nie chce mi wypłacić reszty wynagrodzenia, ponieważ,
    jak twierdzi, to czy jest mi należne będzie mógł stwierdzić po
    przekazaniu przeze mnie specyfikacji czynności jakie wykonałam w
    ramach realizacji umowy.
    Czy rzeczywiście może żadać ode mnie dodatkowych wyjaśnień (po
    zakończeniu umowy przekazałam raport) i czy może odmówić wypłaty
    pozostałej kwoty?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-02-15 22:43:35
    Temat: Re: umowa zlecenia
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Małgorzata" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy rzeczywiście może żadać ode mnie dodatkowych wyjaśnień (po
    > zakończeniu umowy przekazałam raport) i czy może odmówić wypłaty

    trochę mało podałaś informacji, ale jeśli przekazałaś raport i w umowie jest
    pewnie zapis, że płatność jest na podstawie raportu to raczej nie ma prawa
    zatrzymywać ci wynagrodzenia, ale jest to wróżenie z fusów i ze szklanej
    kuli.

  • 3. Data: 2004-02-16 09:11:56
    Od: Małgorzata<m...@o...pl>

    w umowie nie ma zapisu o raporcie.