eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiAngielski za darmo, czyli 100% zwrotu kosztow? › Re: Wzór księgi (było: Angielski za darmo, czyli 100% zwrotu kosztow?)
  • Data: 2007-10-26 16:53:09
    Temat: Re: Wzór księgi (było: Angielski za darmo, czyli 100% zwrotu kosztow?)
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan w <news:fft3sl$29f$1@news.onet.pl>:

    > W odpowiedzi na pismo z piątek, 26 października 2007 11:35
    > (autor Jagna
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <1m08odwczht79$.149jtyskulv5o.dlg@40tude.net>):

    > Szkoda, bo fajny program mam i do moich potrzeb w sam raz, a trzeba będzie
    > szukać innego :(

    W celu?

    <q>
    3. Podatnik posługujący się programem komputerowym, który nie zapewnia
    wydrukowania księgi, według wzoru określonego w załączniku nr 1, jest
    obowiązany założyć księgę, o której mowa w § 2 ust. 1. Po zakończeniu
    miesiąca należy sporządzić wydruk komputerowy zawierający podsumowanie
    zapisów za dany miesiąc i wpisać do odpowiednich kolumn księgi sumy
    miesięczne wynikające z tego wydruku.
    </q>

    Taki problem przepisać kilka sum? ;-)

    --