  • 1. Data: 2003-12-10 11:12:34
    Temat: Wzor oswiadczenia do US
    Od: "MaK" <m...@k...neurosoft.net>

    Witam,

    poszukuje wzoru oswiadczenia do Urzedu Skarbowego, w ktorym deklaruje, ze
    wykorzystam srodki otrzymane za sprzedaz mieszkania na zakup innego (moze
    na inne cele budowlane - nie wiem jak reguluja to przepisy) w ciagu 2 (?)
    lat od daty sprzedazy.
    Wszystko to w celu unikniecia 10 - cio procentowego podatku, ktory
    obowiazuje przy sprzedazy mieszkania wczesniej niz 5 lat po jego zakupie.

    Z gory dziekuje za pomoc,
    MaK

  • 2. Data: 2003-12-10 11:20:25
    Temat: Re: Wzor oswiadczenia do US
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    MaK wrote:

> [...]
    > Wszystko to w celu unikniecia 10 - cio procentowego podatku, ktory
    > obowiazuje przy sprzedazy mieszkania wczesniej niz 5 lat po jego zakupie.

    Osiwadza to Pan Notariuszowi ktory bedzie sporzadal umowe sprzedazy..
    i ot tez jest platnikiem tego podatku.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-12-10 11:26:37
    Od: "MaK" <m...@k...neurosoft.net>

    > Osiwadza to Pan Notariuszowi ktory bedzie sporzadal umowe sprzedazy..
    > i ot tez jest platnikiem tego podatku.
    >
    > Boguslaw

    Dziekuje:)

  • 4. Data: 2003-12-10 13:35:49
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik bosz napisał:

    > Osiwadza to Pan Notariuszowi ktory bedzie sporzadal umowe sprzedazy..
    > i ot tez jest platnikiem tego podatku.

    Pan notariusz to chyba w kwestii PCC. A co on ma do mojego dochodowego,
    z jakiego by ów dochód źródła nie był?????

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-12-10 13:36:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik MaK napisał:

    > ze

    > (moze

    > (?)

    > zakupie.

    > Dziekuje:)

    Teraz dziekujesz, jutro będziesz płakał.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-12-10 15:38:33
    Od: "mb" <m...@w...pl>

    "MaK" <m...@k...neurosoft.net> wrote in message
> [...]
    ktory
    > obowiazuje przy sprzedazy mieszkania wczesniej niz 5 lat po jego

    Ja napisałem w jednym zdaniu:
    "Oświadczam, że środki uzyskane ze sprzedaży mieszkania
    ................. w kwocie ......... w całości przeznaczę na cele
    mieszkaniowe."

    To wystarczyło.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 7. Data: 2003-12-10 15:52:40
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Uzytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisal w wiadomosci

    > Osiwadza to Pan Notariuszowi ktory bedzie sporzadal umowe sprzedazy..
    > i ot tez jest platnikiem tego podatku.

    bosz, Boguslawie, canceluj to!!!! takich glupot dawno tutaj nikt nie
    wypisywal!!!!!!!!!!!!

  • 8. Data: 2003-12-10 18:58:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Dec 2003, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik MaK napisał:
    [...]
> [...]
    >+ > Dziekuje:)
    >+
    >+ Teraz dziekujesz, jutro będziesz płakał.

    Myślisz że notariusz nie zaprotestuje ?? :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2003-12-11 09:31:45
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Slayer wrote:

    > Uzytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisal w wiadomosci

    > bosz, Boguslawie, canceluj to!!!! takich glupot dawno tutaj nikt nie
    > wypisywal!!!!!!!!!!!!

    Macie racje...

    art 24 mowi iz w tym przypadku platnikiem podatku jest sam sprzedajacy
    i ma na zlozenie oswiadczenia lub deklaracji 14 dni.

    Przepraszam..

    Choc gorycz troszeczke osladza mi fakt, iz pan notariusz w takim wypadku
    odpowiezdialby prawidlowo, i nie zrobil krzywdy korzystajacemu z mojej
    rady..
    (co nie zmienia faktu ze "napisalem glupote")

    Boguslaw