  • 1. Data: 2003-12-10 10:08:31
    Temat: zapytanie o roznice kursowe...
    Od: "rcicho" <r...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie!
    Z niecierpliwoscia oczekuje informacji na temat:

    "Czy klasyczna kompensata wzajemnych zobowiazan wyrazonych
    w walucie obcej skutkuje na powstanie roznic kursowych uznawanych
    dla celow podatkowych w powiazaniu z pismem Ministerstwa Finansow
    nr FB4/KGK-8214-2292-335/02 z dnia 19/12/2002 r.

    Pozdr. R.C.

  • 2. Data: 2003-12-10 13:32:13
    Temat: Re: zapytanie o roznice kursowe...
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik rcicho napisał:
> [...]
    > dla celow podatkowych w powiazaniu z pismem Ministerstwa Finansow
    > nr FB4/KGK-8214-2292-335/02 z dnia 19/12/2002 r.

    Znowu się komus nie chce zadania domowego odrabiać i naiwnego szuka...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-12-13 16:10:19
    Od: "rcicho" <r...@p...onet.pl>

    > Znowu się komus nie chce zadania domowego odrabiać i naiwnego szuka...
    >
    >        Maddy
    >
    > --
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > m...@e...com.pl

    Nieprawda - ktos kto sobie nie radzi z tym problemem
    wlasnie poprosił mnie abym tu na grupie zapytał.
    Czy jest ktos kto móglby tu pomóc?
    Pozdr. R.C.

  • 4. Data: 2003-12-13 16:16:43
    Od: "rcicho" <r...@p...onet.pl>

    > Znowu się komus nie chce zadania domowego odrabiać i naiwnego szuka...

    Nieprawda - ktos kto nie moze sobie poradzić z tym problemem prosił własnie
    mnie abym zapytał o to tu na tej grupie.
    Czy jest ktos kto moze pomóc?
    Pozdr. R.C.