  • 1. Data: 2002-09-29 06:27:42
    Temat: ZUS
    Od: "KarolS" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Chcialbym na sobote i niedziele wyrejstrowywac sie z ZUSu . W sumie w
    miesiacu to 8-10 dni, czyli 1/3 lub1/4 mniej oplat. Czy w/w przyklad jest
    mozliwy i czy nie ma przeszkod do jego stosowania?

    Dziekuje

  • 2. Data: 2002-09-29 17:06:39
    Temat: Re: ZUS
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "KarolS" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jest
    > mozliwy i czy nie ma przeszkod do jego stosowania?

    Spróbuj zarejestrować się tylko
    od 7.00 do 15.00
    Wychodzi jeszcze taniej :-)))

  • 3. Data: 2002-09-29 21:01:57
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    > Chcialbym na sobote i niedziele wyrejstrowywac sie z ZUSu . W sumie w
    > miesiacu to 8-10 dni, czyli 1/3 lub1/4 mniej oplat. Czy w/w przyklad jest
    > mozliwy i czy nie ma przeszkod do jego stosowania?

    Jeśli emerytura będzie równiez obcinana za soboty i niedziele oraz że w te
    dni nie będzie można zachorować ani miec wypadku to jest to założenie
    całkiem sensowne i logiczne. Myślę że ZUS mógłby równiez nakazać
    ubezpieczonym wysyłac ZUS DRA co godzinę. 5 minutowe opóxnienie karać
    grzywną w wysokości 50 średnich godzinnych w sektorze przedsiębiorstw. Tak
    sobie tylko głosno mnyslę. Uprzejmie proszę przedstawicieli władz
    ustawodawczych o nieczytanie tego postu.

    Macio.

  • 4. Data: 2002-09-29 21:15:47
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)