    From: Herbi <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS - DG pierwsza składka
    Date: Wed, 24 May 2006 12:16:24 +0200

    Dnia 24 maj o godzinie 12:04, na pl.soc.prawo.podatki, cef napisał(a):

    > Nie chce mi się szukać, ale wydaje mi się, że gdzieś
    > w jakichś wewnętrznych regulaminach KIRu albo innych
    > okołobankowych przepisach była kiedyś definicja tej "niezwłoczności".
    > Pamiętam jedynie, że termin do ZUS był krótszy niż do US
    > i było to liczone w dniach, ale nie pamiętam co to za przepisy były,
    > więc tak jak by ich nie było :-)

    Nawet PPPP drzewiej, jak można było wpłacać składki na ZUS bez konieczności
    posiadania GIRO ;))) - miały specjalny tryb księgowania tych wpłat.
    Po prostu kasjerki wkładały floopa do kompa (kiedyś nie było an podrzędnych
    pocztach sieci, internetów itp) i wprowadzały wpłatę ZUSowską. Dyskietka to
    później "jechała" chyba na "główną" ;)

    Ale, ale - do czego zmierzam.
    Obecnie sesje ZUSowskie odbywają się o godz. 17.00 - tak więc .... spoko
    majonezik - jeżeli zakolejkujesz 10-05 o w ZUSie widnieje data uznania
    rachunku 10-05.

    --
    Herbi
    24-05-2006 12:16:21