  • Data: 2006-06-12 21:06:50
    Temat: Re: ZUS DRA z Płatnika
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napaskudził na ekranie:

    > ...a jak się wygłupisz tak jak ja i podasz np. 3 numery to do najbliższego
    > wyrejestrowania trzeba podawać wszystkie 3 :]
    > Zaiste, genialny ten system jest :O, do pojęcie "informacji nadmiarowej"
    > może kiedyś Prokom dojdzie :|

    hehe, imo to raczej wynika z kontrukcji baz danych ;)
    Tak jest tabela zbudowana i tyle. Czasami ta dana jest wykorzystywana, więc
    musi w systemie być miejsce na jej wprowadzenie i przechowywanie w tabeli.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --