  • Data: 2006-06-12 21:21:24
    Temat: Re: ZUS DRA z Płatnika
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Jun 2006, Nikiel ;) wrote:

    > hehe, imo to raczej wynika z kontrukcji baz danych ;)

    O nie, nie wmówisz mi że "z konstrukcji BAZ" (jako takich)

    > Tak jest tabela zbudowana i tyle.

    "ta tabela" miało może być? ;)

    > Czasami ta dana jest wykorzystywana, więc
    > musi w systemie być miejsce na jej wprowadzenie i przechowywanie w tabeli.

    I bardzo dobrze.
    Tylko to nie powód żeby w tabeli były wymagane WSZYSTKIE
    unikalne klucze (każdy unikalny z osobna) do zlokalizowania
    pozycji.
    Tylko dlatego że 3 pozycje są wypełnione!
    (pewnie zrobili sobie klucz z wszystkich 4 czy 5 możliwych pól).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)