  • 1. Data: 2005-02-03 10:51:30
    Temat: ZUS DRA za styczeń - składać?
    Od: zoil <z...@y...com>

    Rok temu była spora dyskusja na ten temat.
    Jedne oddziały ZUS wymagały, inne nie - złożenia DRA z powodu zmiany %
    zdrowotnego. Oczywiście chodzi o składki minimalne tylko za siebie.
    Czy coś wiadomo w tym roku?

  • 2. Data: 2005-02-03 11:51:31
    Temat: Re: ZUS DRA za styczeń - składać?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    zoil wrote:

    > Rok temu była spora dyskusja na ten temat.
    > Jedne oddziały ZUS wymagały, inne nie - złożenia DRA z powodu zmiany %
    > zdrowotnego. Oczywiście chodzi o składki minimalne tylko za siebie.
    > Czy coś wiadomo w tym roku?

    Wiem tylko tyle, że kilka osób (ale nie wszystkie) które w zeszłym roku
    nie złożyły były w ciągu ubiegłego roku wzywane do "składania
    wszystkich począwszy od styczniowego"

  • 3. Data: 2005-02-03 12:50:05
    Od: "Bozoo" <z...@e...net.pl>

    > Jedne oddziały ZUS wymagały, inne nie - złożenia DRA z powodu zmiany %
    > zdrowotnego. Oczywiście chodzi o składki minimalne tylko za siebie.
    > Czy coś wiadomo w tym roku?

    Ja tam na wszelki wypadek zaniose, niech mają papier jak potrzebują,
    a jak nie do niech wypieprzą - byle mi spokój dali.

  • 4. Data: 2005-02-03 16:55:14
    Od: alterNative <c...@g...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik zoil napisał(a):
    > Rok temu była spora dyskusja na ten temat.
    > Jedne oddziały ZUS wymagały, inne nie - złożenia DRA z powodu zmiany %
    > zdrowotnego. Oczywiście chodzi o składki minimalne tylko za siebie.
    > Czy coś wiadomo w tym roku?

    Osobiście znam wersję, że powinno się złożyć.
    Miła pani w ZUSie (naprawdę miła) powiedziała mi, że nie trzeba składać
    wtedy, gdy zmienia się podstawa składek, natomiast przy zmianie %
    powinno się DRA złożyć.

    Jacek (AlterNative)

    "... i tak łatwiej sie wymawia niż <<uczciwy polityk>>."