    From: hADeSik <h...@h...sru>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS - NOWY PROGRAM PLCZNIKA
    Date: Sat, 08 Feb 2003 00:48:33 +0100
    Sender: h...@o...pl@srv3.dolsat.pl

    ###----- w odpowiedzi na list od Adamski -----###
    > platnik ma bajtow 9 898 700 uzywanych 9 912 320
    > teletransmisja 4 573 320 uzywanych 4 587 520

    przecież zus na swoich stronach wszystko ładnie namalował...

    http://www.zus.gov.pl/warszawa_http.htm#_p.p. - 9 898 680 bajtów

    http://www.zus.gov.pl/warszawa_http.htm#_p.e. - 4 565 288 bajtów
    (osobiście nie sprawdzałem ale akurat tu im wierze)

    http://www.zus.gov.pl/pobr_pp.htm (czerwonymi literami):
    "UWAGA!
    Przy pobieraniu plików instalacyjnych programów "Płatnik" i "Płatnik
    Przekaz Elektroniczny" nie zalecamy korzystania z programów typu: Down
    Accelerator Plus, FlashGet, GetRight."

    na grupie też kilka razy o tym już było jak dobrze pamiętam...

    może jeszcze kamienne tablice powinni postawić? ale przecież to też by
    nie poskutkowało... pewnie gdyby 15 komunikatów o powyższej treści przed
    ustępnieniem plików wyskoczyło też by nikt nie zauważył, nie przeczytał,
    nie zrozumiał...

    kurcze zazwyczaj rozumiem ludzi narzekających na zus, ale czasami
    naprawdę brakuje mi cierpliwości, żeby przyznać im rację...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...