  • 1. Data: 2003-02-07 12:55:36
    Temat: ZUS - NOWY PROGRAM PLCZNIKA
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Stek niewyrafinowanych, ciezkich, chamskich przeklenstw krwistych jak jak
    miecho w kierunku ZUS

    chwila przerwy na wyrownanie poziomu testosteronu

    i pytanie.

    Czy ktos wie czemu nie moge zainstalowac platnika i paltnika teletransmisji
    ze sciagnietych plikow? Pojawia mi sie komunikat "..... nie jest aplikacja
    win32" wydaje mi sie ze nie mam calego pliku, ale sciagam przy pomocy
    programu ktory mi nie pozwala na zerwanie polaczenia i wydaje mi sie mam
    wszystko. Jesli ktos ma sciagniete pliki i ruszylu to niech napisze czy:
    platnik ma bajtow 9 898 700 uzywanych 9 912 320
    teletransmisja 4 573 320 uzywanych 4 587 520

    Adam

  • 2. Data: 2003-02-07 13:49:08
    Temat: Re: ZUS - NOWY PROGRAM PLCZNIKA
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "Adamski" <a...@w...pl> wrote in

> [...]
    > sciagam przy pomocy programu ktory mi nie pozwala na zerwanie
    > polaczenia i wydaje mi sie mam wszystko. ...

    Nie uzywaj do sciagania tego programu, bo serwery ZUS takich nie lubia.
    Trzeba ciagnac "w jednym kawalku", inaczej oszukuja cos w srodku
    pliku.

    Ktos niedawno sugerowal, zeby pobierac ze stron PROKOM-u:
    http://www.pp.prokom.pl/
    Powodzenia

    Marta

  • 3. Data: 2003-02-07 20:51:00
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Adamski" <a...@w...pl> wrote in message

    > Czy ktos wie czemu nie moge zainstalowac platnika i paltnika
    teletransmisji
    > ze sciagnietych plikow? Pojawia mi sie komunikat "..... nie jest aplikacja
    > win32" ..............

    a czy ściągasz wersję dla odpowiedniego Windowsa ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-02-07 21:47:43
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisal w

    > a czy ściągasz wersję dla odpowiedniego Windowsa ?

    A sa rozne wersje? Nie spotkalam...

    Marta

  • 5. Data: 2003-02-07 23:39:43
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od plusz -----###
    > a czy ściągasz wersję dla odpowiedniego Windowsa ?

    a to są różne wersje?!? pierwsze słyszę...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 6. Data: 2003-02-07 23:48:33
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Adamski -----###
    > platnik ma bajtow 9 898 700 uzywanych 9 912 320
    > teletransmisja 4 573 320 uzywanych 4 587 520

    przecież zus na swoich stronach wszystko ładnie namalował...

    http://www.zus.gov.pl/warszawa_http.htm#_p.p. - 9 898 680 bajtów

    http://www.zus.gov.pl/warszawa_http.htm#_p.e. - 4 565 288 bajtów
    (osobiście nie sprawdzałem ale akurat tu im wierze)

    http://www.zus.gov.pl/pobr_pp.htm (czerwonymi literami):
    "UWAGA!
    Przy pobieraniu plików instalacyjnych programów "Płatnik" i "Płatnik
    Przekaz Elektroniczny" nie zalecamy korzystania z programów typu: Down
    Accelerator Plus, FlashGet, GetRight."

    na grupie też kilka razy o tym już było jak dobrze pamiętam...

    może jeszcze kamienne tablice powinni postawić? ale przecież to też by
    nie poskutkowało... pewnie gdyby 15 komunikatów o powyższej treści przed
    ustępnieniem plików wyskoczyło też by nikt nie zauważył, nie przeczytał,
    nie zrozumiał...

    kurcze zazwyczaj rozumiem ludzi narzekających na zus, ale czasami
    naprawdę brakuje mi cierpliwości, żeby przyznać im rację...

  • 7. Data: 2003-02-07 23:50:00
    Od: "żuczek" <z...@o...pl>

    > Czy ktos wie czemu nie moge zainstalowac platnika i paltnika
    teletransmisji
    > ze sciagnietych plikow? Pojawia mi sie komunikat "..... nie jest aplikacja
    > win32"

    Ja miałam podobny problem chociaż problem był prosto z ZUSu, świezutki na
    płycie. Dopiero po włożeniu płyty do innego komputera (sieć w pracy) mogłam
    zainstalowac na swój dysk. Sprawdzałam, działa prawidłowo.

    Pozdrawiam
    biedny_żuczek

  • 8. Data: 2003-02-08 22:25:19
    Od: "Łukasz Lis" <l...@p...onet.pl>

    > platnik ma bajtow 9 898 700 uzywanych 9 912 320
    > teletransmisja 4 573 320 uzywanych 4 587 520

    a czy sciągałeś jaki plik binarny czy ASCII ???

    bo tam chyba był jakis numer że serwer ZUS miał domyslnie ustawione
    sciaganie w trybie ASCII
    a tak programu poprawnie nie sciągniesz......

    spróbuj sciagać innym klientem,
    ja mam WindowsCommander i sciąga sie poprawnie

    Łukasz Lis