  • 1. Data: 2002-12-06 18:28:31
    Temat: ZUS - Płatnik
    Od: "Radek" <c...@p...onet.pl>

    Witam
    Zainstalowałem "Płatnika ZUS" (wraz z DAO). Co powinienem zrobić, aby móc z
    niego korzystać.
    Wg mnie powinienem zacząć od utworzenia profilu. Jak to zrobić?

    W pomocy napisali :
    Rozpoczynając pracę w aplikacji z danym płatnikiem, należy najpierw utworzyć
    jego profil.
    W tym celu należy wykonać następujące czynności:
    1. Z menu Aplikacja wybierz polecenie Profile.
    2. Na ekranie otworzy się okno dialogowe Profil użytkownika. Kliknij
    przycisk Nowy profil.
    3. Na ekranie wyświetlone zostanie okno Wybierz plik płatnika. Przejdź do
    katalogu, w którym znajduje się pożądany plik płatnika platnik.rep, wskaż go
    i otwórz klikając przycisk Otwórz.
    4. Po wyborze pliku płatnika, profil dla tego płatnika (o nazwie takiej jak
    jego identyfikator) zostanie utworzony i wyświetlony zostanie na liście
    Profile. Jeśli profil związany z danym plikiem platnik.rep już istnieje,
    wyświetlony zostanie komunikat informujący o tym i profil nie zostanie
    utworzony.

    Wszystko się zgadza, jest tylko jeden problem: nie mogę nigdzie namierzyć
    jakiegokolwiek pliku z rozszerzeniem .rep , o platnik.rep nie wspominając.

    Podsumowując: w którym katalogu znajduje sie platnik.rep

    (Uzywam najnowszej wersji płatnika.)

    Pozdrawiam RK

  • 2. Data: 2002-12-07 13:01:52
    Temat: Re: ZUS - Płatnik
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zainstalowałem "Płatnika ZUS" (wraz z DAO).

    A jaka wersję, numer ? a BTW wykorzystasz te DAO ? :)

    > W tym celu należy wykonać następujące czynności:
    > 1. Z menu Aplikacja wybierz polecenie Profile.

    mam najnowsza wersję Płatnika ale ale twoje zapytanie odnosi się do menu z
    Płatnika - Przekaz Elektroniczny, więc masz zainstalowanego i tego i tego,
    czy tak?

> [...]
    >
    > Wszystko się zgadza, jest tylko jeden problem: nie mogę nigdzie namierzyć
    > jakiegokolwiek pliku z rozszerzeniem .rep , o platnik.rep nie

    Bo ten plik tworzysz nie w Płatniku PP ale w Płatniku, i w tym ostanim masz
    utoworzony katalog np. Jan kowalski i w nim poinienen być (jeśli utowrzyłes
    w Płatniku) plik platnik.rep a w Platniku PE tylko ___nowych___ dodajesz a
    nie tworzysz.

    > Podsumowując: w którym katalogu znajduje sie platnik.rep

    Tam gdzie go utworzyłeś i wskażesz Płatnikowi PE :) a jak nie możesz
    znaleźć platnik.rep to poszukaj narzędziem z Windy, na pewno znajdzie.

    > (Uzywam najnowszej wersji płatnika.)

    A pownieneś napisać: (Uzywam najnowszej wersji Płatnika ver.3.01.002.B oraz
    Płatnika-Przekaz Elektroniczny ver. 2.03.005) ... masz tak ?

    Sark

  • 3. Data: 2002-12-08 15:22:53
    Od: "Radek" <c...@p...onet.pl>

    > A jaka wersję, numer ? a BTW wykorzystasz te DAO ? :)

    Jeśli ktos nie ma MS Office'a to jakoś bez tego DAO nie chciał sie
    odpalić...

    Dzięki Pozdrawiam