  • 1. Data: 2002-12-06 18:32:45
    Temat: Ryczaltowiec a konto bankowe
    Od: kaja <k...@w...pl>

    Spokalam si z tym ze ryczltowiec nie musi miec konta bankowego a wiec moze
    dokonywac operacji gotowkowych bez ograniczen.Wedlug mnie jest zwyklym
    przedsiebiorca w rozumieniu prawo o dzialalnosci gospodarczej?

    Kaja

  • 2. Data: 2002-12-06 21:26:42
    Temat: Re: Ryczaltowiec a konto bankowe
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Dnia 02-12-06 19:32, Użytkownik kaja napisał:
    > Spokalam si z tym ze ryczltowiec nie musi miec konta bankowego a wiec moze
    > dokonywac operacji gotowkowych bez ograniczen.Wedlug mnie jest zwyklym
    > przedsiebiorca w rozumieniu prawo o dzialalnosci gospodarczej?

    nie musi mieć konta bankowego do wpłaty do US ryczałtu i VATu, ale
    ograniczają go limity przy kontaktach z kontrahentami (1000 EURO/3000
    EURO - chyba takie kwoty, do sprawdzenia). Czyli "mały" przetrwa bez
    konta (oczywiście, jeżeli nie trafia mu się zwrot z US np. VATu), "duży"
    musi takie konto posiadać.

    andy_nek

  • 3. Data: 2002-12-06 23:44:55
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 6 Dec 2002, kaja wrote:

    >+ Spokalam si z tym ze ryczltowiec nie musi miec konta bankowego a wiec moze
    >+ dokonywac operacji gotowkowych bez ograniczen.Wedlug mnie jest zwyklym
    >+ przedsiebiorca w rozumieniu prawo o dzialalnosci gospodarczej?

    IMO masz rację - nijak nie widzę (wPDG to było ?) określenia
    że ktokolwiek jest wyłączony z limitów gotówkowych.

    Pozdrowienia, Gotfryd