    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS-US-NFZ
    Date: Thu, 8 Feb 2007 08:04:49 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 07 Feb 2007 12:17:21 +0100, doktorek napisał(a):

    > z dniem 1 lutego jestem emerytem. rowniez z dniem 1 lutego zawiesilem
    > moja dzialalnosc gospodarcza (bo szkoda mi jej likwidowac). oprocz
    > emerytury udalo mi sie dostac robote na umowe zlecenie na czas okreslony
    > - 3 miesiace.

    O ogólnej możliwości zawieszania już Gotfryd napisał. Ja mam inną
    wątpliwość. Żeby przejść na emeryturę trzeba rozwiązać umowe o pracę -
    nawet jeśli dzien później podpiszemy następną. Nie znam tych przepisów
    dokładnie, ale czy nie dotyczy ten warunek także działalności
    gpspodarczej? Czy napewno wystarczy zawieszenie? Może wypowie się ktoś kto
    wie.....