  • Data: 2003-08-21 10:32:52
    Temat: Re: ZUS - ZWUA i ZWPA - pisemko od ZUS-u
    Od: "fart" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co dziwne skladki oplacalem do konca 2001 a oni dalej pisza ze nie dostali
    > od 07.2001 wiec maja luke, a ja mam kwity z wplacenia.

    Jeszcze raz powtarzam ...... w ZUS jest rozpiździaj ..... dobrze , że masz
    te dowody wpłat jesteś solidnu

    > Fakt jest taki ze wyslalem tylko ZWUA, bo tak mowiono na tej grupie (ze
    > tylko ZWUA).

    Ty się na grupę nie powołuj, albo czytaj tylko mądre wypowiedzi. Dla ZUS to
    żaden argument. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    > Ale od 1 stycznia 2002 mialem juz zawieszona DG - tak mi sie wydawalo po
    > wyslaniu tylko ZWUA
    Ale chyba w całym 2001 roku ten przepis obowiązywał.

    > I co ja biedny zuczek mam dalej zrobic?
    > ehhhh

    Jak to cooooooo?
    Przecież wysyłałes te deklaracje listem poleconym, pisałeś wcześniej, że
    masz przekaz.
    Kopie niepotwierdzone też masz ...... nie doczytałeś o nowym obowiązku
    bezwzględnego potwierdzania przez ZUS faktu złożenia deklaracji.

    Opisz więc całą sprawę do właściwego dyrektora ZUS, niech on się martwi.

    pozdrawiam
    fart
    kurdelebele ... a przecież masz obie kopie