    From: "LK" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS a odsetki
    Date: Sat, 10 Aug 2002 18:34:23 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@mx.biezanow.net

    Srawa wygląda tak, ZUS (wiem z doświadcznia, bo tam pracuję) nie umarza
    odsetek (chyba że przedawnia je, ale to po 5 latach). Możesz starać się o
    Układ Ratalny, ale aby została podjęta czyność układowa musisz mieć
    zapłacone skłądki refundowane przez pracownika (ubezpieczonego, czyli połowę
    emerytalnego, rentowego, chorobowe i zdorowotne), z dowodem wpłat za to
    idziesz do ZUS z dokumentami i wnioskiem o raty. Jeżeli chcesz wykaz
    dokumentów do rat to pisz na prv. pozdarwiam