  • Data: 2004-02-03 23:19:15
    Temat: Re: ZUS i student prowadz. dzial. gosp.
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bvp7gk$5i9$7@serwus.bnet.pl>, Tristan Alder wrote:

    > Kurcze, to byłoby niezłym jajem, bo przecież społeczne to kupa kasy i ludzie
    > nie raz się na tym wykładają. A tak co, walnę sobie UZ z kimśtam i już mam
    > z głowy społeczne?

    Wszystko oprócz zdrowotnej masz z głowy, AFAIR.

    Ludzie po prostu o tym nie wiedzieli. Robi się to coraz popularniejsze i
    niedługo ustawodawca podniesienie limit, no ale tymczasem jest furtka...

    Szkoda, że sam nie mogę skorzystać. ;( Mam na razie głęboko gdzieś moją
    emeryturę, która jawi mi się jako zupełnie nieokreślony twór wyliczany na
    niewiadomych zasadach, którego może nawet nie dożyję. I jeszcze do tego
    pewien tłusty, pyzaty wicepremier w okularach chce, żebym płacił więcej,
    argumentując to wzrostem mojej emerytury... Dziękuję panu wicepremierowi
    za troskę, jednocześnie wyrażając oburzenie z powodu traktowania mnie
    jak idioty - przecież ja składkę mogę sobie w dowolnej chwili dobrowolnie
    podnieść, nie potrzebuję do tego 'pomocy' wicepremiera...
    --
    Samotnik