  • Data: 2008-05-16 07:35:18
    Temat: Re: ZUS i umowa o dzielo
    Od: vvx <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Maj, 23:03, "DeliDela" <d...@i...pl> wrote:
    > Witam,
    > Mam problem, który psuje mi humor caly dzien. Byc moze dla kogos tu bedzie
    > to proste. Jak policzyc wysokosc skladki ZUS w przypadku umowy o dzielo, gdy
    > jest ona zawarta z pracodawca, z którym ma sie juz podpisana umowe o prace?
    > Bylabym wdzieczna za wskazówki.
    > Pozdrawiam,
    > A.

    Od umowy o dzielo zawartej z wlasnym pracodawca liczy sie skladki ZUS
    (jest to jedyny przypadek, kiedy oplaca sie skladki ZUS od umowy o
    dzielo). Robi sie to w ten sposob,ze dolicza sie przychod z umowy o
    dzielo do przychodu z umowy o prace. Skladki sa dokladnie takie same,
    jak te potracane od wynagrodzenia ze stosunku pracy.

    pozdrawiam,

    anka