  • Data: 2004-07-28 14:36:09
    Temat: Re: ZUS - "okraść" "złodzieja"
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    > U Ciebie jest sytuacja dość łatwa do 'przejrzenia': pensja 7x wyższa. ;-)
    > U Ciebie sytuacja jest trochę (?) gorsza - ciężko będzie Ci udowodnić, iż
    > podwyższenie pensji wynikało z sytuacji finansowej i czego tam jeszcze, a
    > nie z chęci wyciągnięcia od Państwa ile się da.
    > Niestety, nie pożyczę Ci powodzenia,

    No podwyzka dosc spora ale - przejscie pracownika na caly etat (jesli
    wczesniej
    bylo pól) usprawiedliwia podwojenie pensji.
    Dodatkowo moznaby spróbowac z tej pierwszej umowy zrobic okres próbny, co
    usprawiedliwialoby dalsze zwielokrotnienie pensji - kombinuj Pan :)

    Mam jedno pytanie na koniec: Co po powrocie tej kobiety do pracy?
    Zamierzasz jej dalej placic nowa pensje, czy jej spowrotem obnizysz?

    PawelZ