  • 1. Data: 2005-06-06 14:14:35
    Temat: ZUS przy samozatrudnieniu
    Od: " JoeyB" <j...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    Po pierwsze mam nadzieje, ze to TG ;-) Skierowali mnie tutaj z pl.biznes ;-)

    Pytanie jest takie: jestem zatrudniony na umowe o prace i zaplacilem juz caly
    ZUS za ten rok (znaczy przekorczylem wysokosc 30-krotnych srednich pensji).
    Teraz chce zalozyc dzialalnosc (w oparciu o skale podatkowa). czy bede musial
    w tym roku placic ZUS?

    pozdro
    JoeyB

  • 2. Data: 2005-06-06 18:05:43
    Temat: Re: ZUS przy samozatrudnieniu
    Od: "nnowy" <n...@g...pl>

    > Teraz chce zalozyc dzialalnosc (w oparciu o skale podatkowa). czy bede
    > musial
    > w tym roku placic ZUS?

    nie

    i podzieliłbyś się troche..

  • 3. Data: 2005-06-06 18:28:45
    Od: "Robert O." <r...@N...gazeta.pl>

    JoeyB <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Pytanie jest takie: jestem zatrudniony na umowe o prace i zaplacilem juz
    caly
    > ZUS za ten rok (znaczy przekorczylem wysokosc 30-krotnych srednich
    pensji).

    Witam, chciałbym wiedzieć, jak to się liczy - kwota zus za cały rok to
    równowartość tych 30 średnich pensji ?
    Proszę o informację

  • 4. Data: 2005-06-06 19:10:58
    Od: "Magdalena B." <m...@p...onet.pl>

    To kwota co roku ogłaszana przez ZUS. W tym roku wynosi 72690zł
    http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm#_odn1
    Magdalena B

  • 5. Data: 2005-06-09 16:06:12
    Od: Mariusz_M <m...@g...pl>

    JoeyB wrote:
> [...]
    > Teraz chce zalozyc dzialalnosc (w oparciu o skale podatkowa). czy bede musial
    Zapłacisz składkę zdrowotną

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz /Maniek/

  • 6. Data: 2005-06-29 12:45:21
    Od: "WP" <w...@s...pl>

  • 7. Data: 2005-06-30 05:39:18
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WP" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Magdalena B." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Nie tylko zdrowotne, ale i chorobowe, wypadkowe i fundusze