  • 1. Data: 2005-06-06 15:55:46
    Temat: szafa wnękowa
    Od: Kasia Łomańczyk <k...@g...pl>

    Witam,
    mam pytanie: czy to rozporządzenie:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1996/0788.htm nadal obowiązuje, i czy
    oznacza to, że mogę sobie odliczyć od podatku szafę typu Komandor? Nie
    korzystałam dotąd z żadnych ulg remontowych, stąd pytanie, bo szukałam w
    archiwum grupy i coś mi się tam przewinął temat, że tę ulgę (korzystanie z
    niej) należało rozpocząć w 2003. To prawda?
    Z góry dziękuję.
    Kasia

  • 2. Data: 2005-06-06 19:07:13
    Temat: Re: szafa wnękowa
    Od: "Magdalena B." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kasia Łomańczyk" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d81rme$t92$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > archiwum grupy i coś mi się tam przewinął temat, że tę ulgę (korzystanie z
    > niej) należało rozpocząć w 2003. To prawda?

    Korzystanie z ulgi można rozpocząć w jednym z trzech kolejnych lat 2003-2005
    obowiązywania ulgi remontowej.
    Magdalena B

  • 3. Data: 2005-06-06 19:32:07
    Od: Kasia Łomańczyk <k...@g...pl>

    Użytkownik "Magdalena B." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiadomości news:d81rme$t92$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Korzystanie z ulgi można rozpocząć w jednym z trzech kolejnych lat

    Dziękuję za odpowiedź, teraz jeszcze tylko poproszę o opinię czy szafa typu
    Komandor, montowana na stałe, podlega odliczeniu od podatku.
    Pozdrawiam
    K.

  • 4. Data: 2005-06-07 06:29:26
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 6/6/2005 9:32 PM, Użytkownik Kasia Łomańczyk napisał:

    > Dziękuję za odpowiedź, teraz jeszcze tylko poproszę o opinię czy szafa typu
    > Komandor, montowana na stałe, podlega odliczeniu od podatku.
    > Pozdrawiam

    Jak najbardziej

    --
    gefragt

  • 5. Data: 2005-06-07 11:13:58
    Od: Kasia Łomańczyk <k...@g...pl>

    Użytkownik "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:d83f61$ppj$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jak najbardziej
    Serdecznie dziękuję za te dobre wieści :)
    Kasia