  • 1. Data: 2005-06-06 08:49:53
    Temat: nowa ustawa VAT a samochód
    Od: "robek" <r...@o...pl>

    Ludzie, ludzie moze ktos sie orietuje w tym temacie.
    Wlasnie dzwonilem do urzedu i dostalem powalajaca informacje.
    Podobno jak teraz (czerwiec) kupie samochód spelniajacy wzorek Szanownego
    Pana Lisaka to we wrzesniu i tak bede musial skorygowac VAT który teraz
    odlicze do kwoty 6000 zl.
    Czy ja snie i jeszcze sie nie obudzilem czy to prawda.

    Robert

  • 2. Data: 2005-06-06 09:00:21
    Temat: Re: nowa ustawa VAT a samochód
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    robek wrote:
    > Podobno jak teraz (czerwiec) kupie samochód spelniajacy wzorek
    > Szanownego Pana Lisaka

    A ten wzorek, to chyba od kilku dni nieważny jest
    Zajrzyj do znowelizowanego tekstu ustawy

  • 3. Data: 2005-06-06 09:41:06
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 6/6/2005 11:00 AM, Użytkownik cef napisał:

    > A ten wzorek, to chyba od kilku dni nieważny jest
    > Zajrzyj do znowelizowanego tekstu ustawy

    Wzorek przestaje być ważny po upływie 90 dni od ogłoszenia nowelizacji
    czyli gdzieś w sierpniu. Skoro wzorek nadal obowiązuje to IMHO
    informacja urzędnika jest fałszywa.

    --
    gefragt

  • 4. Data: 2005-06-06 09:44:19
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 6/6/2005 11:41 AM, Użytkownik du hast mich gefragt napisał:

    > Wzorek przestaje być ważny po upływie 90 dni od ogłoszenia nowelizacji
    > czyli gdzieś w sierpniu.

    A dokładnie 21-08-2005 (tj. ostatni dzień obowiązywania)

    --
    gefragt

  • 5. Data: 2005-06-06 11:19:00
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    du hast mich gefragt wrote:

    > Wzorek przestaje być ważny po upływie 90 dni od ogłoszenia nowelizacji
    > czyli gdzieś w sierpniu.

    Dzięki za sprostowanie.
    Nie śledziłem tego dokładnie, bo ani z wzoru,
    ani z pomiaru od szyby do punktu najdalej...
    nic dla mnie nie wynika, ale nie spodziewałem,
    sie takiej wspaniałomyślności - 90 dni.
    Za to słyszałem o tym, że o tym, czy spełnia się
    warunek ustawowy ma decydować dodatkowe
    badanie techniczne.

  • 6. Data: 2005-06-06 11:29:46
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 6/6/2005 1:19 PM, Użytkownik cef napisał:

    > Za to słyszałem o tym, że o tym, czy spełnia się
    > warunek ustawowy ma decydować dodatkowe
    > badanie techniczne.

    Tak, a policja ma kontrolować, w razie co zatrzymać dowód i zawiadomić
    Organy.

    --
    gefragt

  • 7. Data: 2005-06-07 05:38:08
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    du hast mich gefragt wrote:

    > Tak, a policja ma kontrolować, w razie co zatrzymać dowód i zawiadomić
    > Organy.

    Zaraz, zaraz...co kontrolować?
    A skąd mają wiedzieć czy ktoś musi mieć badanie czy nie?
    Będą się grzecznie pytać, jak ktoś rozlicza VAT?

  • 8. Data: 2005-06-07 06:27:17
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 6/7/2005 7:38 AM, Użytkownik cef napisał:

    > Zaraz, zaraz...co kontrolować?
    > A skąd mają wiedzieć czy ktoś musi mieć badanie czy nie?
    > Będą się grzecznie pytać, jak ktoś rozlicza VAT?

    Jak w dowodzie nie ma wpisu to nie ma sensu kontrolować, ale jak jest...

    --
    gefragt