  • 1. Data: 2002-10-27 13:46:51
    Temat: ZUS sucks !!!
    Od: ">>>Sir KrOOlas<<<" <w...@o...pl>

    Witam,
    mam zamiar założyć działalnośc gosp., ale słyszałem gdzieś, że np. jeśli
    pracuję w jakiejś firmie, np. na umowę o pracę i gdy pracując w takiej
    firmie zakładam swoją działalność gosp., to podobno ZUS płacę znacznie
    mniejszy ok 200 zł, a kto inny mówił mi że w ogóle nie płacę, bo firma w
    której pracuję za mnie płaci....
    co wy na to??
    --
    Sir KrOOlas
    GG: #4417050 http://morfeusz.wwnet.pl http://www.mico.com.pl

  • 2. Data: 2002-10-27 16:42:00
    Temat: Re: ZUS sucks !!!
    Od: "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl>

    płacisz tylko zdrowotne "52"
    - pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-10-27 17:14:59
    Od: ">>>Sir KrOOlas<<<" <w...@o...pl>

    > płacisz tylko zdrowotne "52"
    ale jak się do tego zabrać , czy w ZUSie mi powiedzą co mam wypełniać itd.??

  • 4. Data: 2002-10-28 06:37:28
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl> napisał w wiadomości
    > płacisz tylko zdrowotne "52"
    > - pozdrawiam

    czyli około 100, którą później w rozliczeniu rocznym i tak odliczasz od
    podatku

    --
    A.S.

  • 5. Data: 2002-10-28 07:45:22
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Matovy wrote:

    > Użytkownik "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > czyli około 100, którą później w rozliczeniu rocznym i tak odliczasz
> [...]

    Ale pod warunkiem, że pensja na etacie lub jego części jest nie niższa
    niż minimalna - obecnie 760 (a może już 800)

  • 6. Data: 2002-10-28 08:17:48
    Od: "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl>

    800 brutto ma być od nowego roku
    - pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-10-29 02:12:55
    Temat: Re[2]: ZUS sucks !!!
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 27 października 2002 o godzinie (18:14:59) napisano:
    SK> ale jak się do tego zabrać , czy w ZUSie mi powiedz? co mam wypełniać itd.??
    SK> --
    SK> Sir KrOOlas
    SK> GG: #4417050 http://morfeusz.wwnet.pl http://www.mico.com.pl
    SK> w...@o...pl

    Powiedza. Kilka druczkow do wypelnienia na starcie i jeden druczek raz
    na miesiac. No i jeden przelew do Zus raz na miesiac. Chyba, ze nie
    daj Boze, zatrudnisz pracownika(-ow). Wtedy papierkologia (i oplaty!)
    wzrosna wielokrotnie.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl
    "Menedżerowie mają rozwiązanie dla każdego problemu. Urzędnik ma
    problem z każdym rozwiązaniem." Guenter Hartkopf

  • 8. Data: 2002-10-29 11:33:14
    Temat: Re: Re[2]: ZUS sucks !!!
    Od: ">>>Sir KrOOlas<<<" <w...@o...pl>

> [...]
    > na miesiac. No i jeden przelew do Zus raz na miesiac. Chyba, ze nie
    > daj Boze, zatrudnisz pracownika(-ow). Wtedy papierkologia (i oplaty!)

    Wielkie dzięki....

    posdrOOfka

  • 9. Data: 2002-10-31 00:40:50
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)