    From: "Marian Paździoch" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS - uczeń szkoły policealnej, osoba współpracująca
    Date: Wed, 13 May 2009 23:38:19 +0200

    > No to koszt tego zlecenia nie będzie KUP w DG, zgadza się?
    > I pytanie, czy w tym momencie syn nie świadczy DG na rzecz ojca :)
    > (który "kupuje usługę w celach osobistych").

    A tak mnie teraz naszło. Czy zapis o zwoleniu z ZUSu studentów nie jest
    zapisem szczegółowym w stosunku do przepisów o osobie współpracującej? Wtedy
    wynikałoby, że syn współpracujący z firmą ojca na zasadzie umowy zlecenie
    musi płacić ZUS, ale jeśli jest studentem to nie musi mimo spełnienia
    wcześniejszych przesłanek.

    Pzdr.
    Maniek