  • 1. Data: 2003-01-09 06:10:55
    Temat: ZUS uproszczony?
    Od: Joanna Czaplinska <j...@p...com.pl>

    Czy moze ZUS rowniez wpadl na pomysl uproszczenia zycia, czy nadal osoba
    prowadzaca DG musi skladac co miesiac DRA? (Strony ZUS-u mi nie chca
    chodzic)

    Joanna

  • 2. Data: 2003-01-09 07:16:01
    Temat: Re: ZUS uproszczony?
    Od: p...@p...onet.pl (Paragraf - KP)

    Zgadłaś ZUS łaskawszy !!!!!
    ale musisz złożyć tylko za styczeń , później nie
    chyba że będziesz na chorobowym.
    Paragraf

    > Czy moze ZUS rowniez wpadl na pomysl uproszczenia zycia, czy nadal osoba
    > prowadzaca DG musi skladac co miesiac DRA? (Strony ZUS-u mi nie chca
    > chodzic)
    >
    > Joanna

    ***************r-e-k-l-a-m-a**************

    Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
    mBIZNES - konto dla firm
    http://epieniadze.onet.pl/mbiznes

  • 3. Data: 2003-01-09 07:38:45
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    A skąd ta wiadomość ?
    Na stronach ZUSu na ten temat milczenie.

    Z.K.

  • 4. Data: 2003-01-09 07:45:17
    Od: p...@p...onet.pl (Paragraf - KP)

    > A skąd ta wiadomość ?
    > Na stronach ZUSu na ten temat milczenie.
    >
    > Z.K.
    ==============
    informacja z Zus-u
    Paragraf

  • 5. Data: 2003-01-09 12:21:35
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    > Na stronach ZUSu na ten temat milczenie.

    od kwietnia dopiero

    ze strony ZUS
    http://www.zus.pl/ref_99/porad4/porad4.htm#_09

    Uwaga!
    Płatnicy składek będący osobami fizycznymi prowadzącymi pozarolniczą
    działalność, opłacającymi składki wyłącznie za siebie lub osoby z nimi
    współpracujące, począwszy od deklaracji rozliczeniowych i imiennych raportów
    miesięcznych przekazywanych za kwiecień 2003 r. będą zwolnione z obowiązku
    składania tych dokumentów za kolejny miesiąc, jeżeli nie nastąpi żadna
    zmiana w stosunku do miesiąca poprzedniego. Zwolnienie z obowiązku składania
    dokumentów rozliczeniowych za kolejny miesiąc dotyczyć będzie tych płatników
    także wówczas, gdy składki będą opłacać od podstawy wymiaru wynoszącej 60%
    przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w poprzednim kwartale, a zmiana w
    stosunku do miesiąca poprzedniego będzie spowodowana wyłącznie zmianą tego
    wynagrodzenia.

    pozdr

    bubbbaaaaa

  • 6. Data: 2003-01-09 12:21:45
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Paragraf - KP" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zgadłaś ZUS łaskawszy !!!!!
    > ale musisz złożyć tylko za styczeń , później nie
    > chyba że będziesz na chorobowym.
    Spokój do końca roku, czy tylko do zmiany styawki (co 3 miechy)?

    BaLab

  • 7. Data: 2003-01-09 12:32:36
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    .
    > Spokój do końca roku, czy tylko do zmiany styawki (co 3 miechy)?

    wieczny spokoj, nawet jak sie zmieni stawka...

    bubbaaa

  • 8. Data: 2003-01-09 12:41:22
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM> napisał w wiadomości
    > .
    >
    > wieczny spokoj, nawet jak sie zmieni stawka...

    Nie powiem, żebym się nie ucieszył :-). Czyli jak jutro wyslę do końca roku
    spokój :-).
    Świetnie!

    BaLab

  • 9. Data: 2003-01-09 12:45:42
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    > Nie powiem, żebym się nie ucieszył :-). Czyli jak jutro wyslę do końca
    roku
    > spokój :-).

    nieeeeee....przeczytaj moje 2 posty wyzej....od kwietnia dopiero....

  • 10. Data: 2003-01-09 12:51:54
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > roku
    >
    > nieeeeee....przeczytaj moje 2 posty wyzej....od kwietnia dopiero....

    OK, dzięki. Ale i tak dobra wiadomość.
    BaLab