  • 1. Data: 2003-01-09 10:58:24
    Temat: egzamin CAE - czy można odliczyć?
    Od: t...@p...fm

    >"Za wydatki na odpłatne dokształcanie i doskonalenie zawodowe podatnika uważa
    się wydatki z tytułu: dokształcania w formach szkolnych i pozaszkolnych,
    określonych w przepisach w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji
    zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych, poddania się egzaminowi na tytuł
    kwalifikacyjny, nauki języka obcego w formach zorganizowanych przez podmioty
    prowadzące działalność w tym zakresie".

    Czy egzamin CAE zdany w British Council jest egzaminem na tytuł kwalifikacyjny -
    dla nauczyciela j. angielskiego w gimnazjum? Czy można go odliczyć od podatku?
    (Zdałam tylko egzamin, nie uczęszczałam na kurs. Zdałam egzamin jeszcze w
    czasie, kiedy pracowałam jako nauczycielka.)
    Czy, jeśli tak, odlicza się go od podatku, który zapłaciłam pracując w
    gimnazjum (nie było tego dużo), czy od całego podatku (od października pracuję
    gdzie indziej).
    Pozdrawiam,
    Wicik

  • 2. Data: 2003-01-10 14:39:55
    Temat: Re: egzamin CAE - czy można odliczyć?
    Od: "Dorota" <d...@w...lodz.pl>

    oCZYWIŚCIE ZE ODLICZENIA DOKONUJESZ ZA CAŁY ROK-LICZY SIĘ PODATEK ZAPŁACONY
    W CIĄGU CAŁEGO ROKU

  • 3. Data: 2003-01-11 08:04:22
    Od: t...@p...fm

    > oCZYWIŚCIE ZE ODLICZENIA DOKONUJESZ ZA CAŁY ROK-LICZY SIĘ PODATEK ZAPŁACONY
    > W CIĄGU CAŁEGO ROKU
    Dzięki, też tak się spodziewałam, jednak znając pazerność US-u...