  • 1. Data: 2003-01-08 18:12:31
    Temat: Co Wy na to?
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Zdaniem ministra Kołodki wysokie stopy procentowe są powodem masowego
    bezrobocia i hamowania tempa wzrostu rozwoju gospodarczego.
    W wywiadzie dla Sygnałów Dnia w Programie Pierwszym Polskiego Radia
    Grzegorz Kołodko powiedział, że podatki będzie można obniżać dopiero
    wtedy, gdy nie pociągnie to za sobą zmniejszenia wydatków na potrzeby
    socjalne i gdy sprzyjać to będzie rozwojowi społeczno - gospodarczemu
    kraju i formowaniu kapitału...

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 2. Data: 2003-01-08 18:30:14
    Temat: Re: Co Wy na to?
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witaj Jacek,

    W Twoim liście datowanym 8 stycznia 2003 (19:12:31) można przeczytać:
> [...]
    J> wtedy, gdy nie pociągnie to za sobą zmniejszenia wydatków na potrzeby
    J> socjalne i gdy sprzyjać to będzie rozwojowi społeczno - gospodarczemu

    złotousty......
    a zgodnie z zaleceniami naszego kochanego ministra dolary już wszyscy
    kupili ??? :)))

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 3. Data: 2003-01-08 18:30:41
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > Zdaniem ministra Kołodki ...

    ..trzeba go wysłać do USA na szkolenie ;)

    Piotr

  • 4. Data: 2003-01-08 18:35:51
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > ..trzeba go wysłać do USA na szkolenie ;)

    IMHO to szkoda na to pieniędzy, bo z niego juz
    i tak nic dobrego nie będzie.

    Pix

  • 5. Data: 2003-01-08 18:40:34
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Piotr K. <p...@p...pl> wrote:

    > ..trzeba go wysłać do USA na szkolenie ;)

    Za nasze podatki może jeszcze, co? :-)))

  • 6. Data: 2003-01-08 19:21:17
    Temat: odwrot od $ na calego
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

  • 7. Data: 2003-01-09 10:49:55
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Jacek" <c...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > wtedy, gdy nie pociągnie to za sobą zmniejszenia wydatków na potrzeby
    > socjalne i gdy sprzyjać to będzie rozwojowi społeczno - gospodarczemu

    Jak zwykle nie mowi prawdy...

    Bogulaw

  • 8. Data: 2003-01-09 15:31:17
    Od: "Maciek" <m...@r...com.pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"
    >
    > Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

    Kołodko studiował ekonomię polityczną socjalizmu i stąd takie teksty.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-01-29 12:00:36
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 8 stycznia 2003 o godzinie (19:12:31) napisano:
> [...]
    J> wtedy, gdy nie pociągnie to za sobą zmniejszenia wydatków na potrzeby
    J> socjalne i gdy sprzyjać to będzie rozwojowi społeczno - gospodarczemu

    Psioczycie na naszego narodowego showmena, a powinniscie przeczytac
    uwaznie, co powiedzial:
[...]
    Tak wiec Kolodko w zakodowany sposob daje nam do zrozumienia, ze juz
    dzis mozna podatki obnizac! Taka obnizka przeciez na pewno nie wplynie
    na zmiejszenie wydatkow, a bedzie sprzyjac rozwojowi i formowac
    kapital!

    P.S. No i koniecznie trzeba zmniejszyc stopy procentowe - np. do minus
    pieciu - wtedy i bezrobocie bedzie pewnie ujemne :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl