    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS w koszty?
    Date: Sat, 31 Aug 2002 15:06:50 +0200

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 31 Aug 2002 11:54:57 +0200), "ralf78"
    <r...@b...pl> był(a) napisał(a):

    >czy moge wciagnac ZUS za dzialalnosc gospodarcza w koszty?
    >Nie zatrudniam nikogo narazie mam tylko zarejestrowana dzialalnosc i co
    >wtedy z tym ZUS-em i jak to sie zalatwia...?

    -- Zdrowotne w PIT-5 w odpowiednią rybrykę (odlicza się OD PODATKU!)
    -- Społeczne albo w Pit-5 albo do PKPiR (zakładam, że jesteś na
    księżce). Wychodzi na to samo jeśli to jednoosobowa działalność. Może
    wychodzić inaczej jeśli to np. s.c. Odlicza się od podstawy, tak jak
    inny koszt.
    -- Fundusz Świadczeń czy jak to się tam nazywa -- wyłącznie do
    książki.

    >Chodzi mi o to czy jakies dodatkowe formalnosci sie z tym wiaza?

    No wpisywanie w rubryki i uwzględnianie w obliczeniach.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)