    Date: Fri, 28 May 2010 08:13:17 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS - zawiadomienie o zajęciu prawa majątkowego

    W dniu 27-05-2010 23:58, 'Tom N' pisze:

    > Tylko ile? Jakoś mi te odsetki od odsetek nie pasują.
    > No i jeszcze jest kwestia niezgłoszenia zmiany danych w ZUS, o raportach za
    > wprowadzanie substancji do środowiska nie wspominając ;-)

    To nie są odsetki do odsetek. Po prostu byłeś ZUSowi winien powiedzmy
    100zł za składki plus 50zł odsetek. Zapłaciłeś 100zł, wpłata jest
    księgowana NAJPIERW na odsetki czyli zapłaciłeś tylko 950zł sładek. Od
    reszty należności głównej dalej lecą odsetki.
    Tak to działa.

    I nie, nie możesz takich wistów robić z kontrahentami, to jest zasada
    dotycząca należności budżetowych i równoważnych.

    Tak, to strasznie niesprawiedliwe, normalnie faszyzm...

    Nie, ZUS nie ma obowiązku informowania Cię jak rozlicza wpłaty.

    (chyba antycypowałam wszystkie możliwe reakcje)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813