    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS - zawiadomienie o zajęciu prawa majątkowego
    Date: Fri, 28 May 2010 09:34:20 +0200

    Maddy w <news:4bff6c9e$0$2587$65785112@news.neostrada.pl>:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Podaj linka do tego wyroku.

    Podam Ci nawet link do treści:
    <http://prawo.money.pl/orzecznictwo/sad-najwyzszy/wy
    rok;sn;izba;cywilna,ic,iii,ckn,548,00,4899,orzeczeni
    e.html>

    > Na pewno napisał, że można zaliczyć przelw
    > na inną należność niż wskazana pzrez dłużnika?

    A dyskusja jest o wielu długach, czy o zaliczaniu wpłaty w pierwszej
    kolejności na zaległe odsetki?

    " W dniu 11 sierpnia 1997 r. pozwana przystąpiła do spłaty długów i do dnia
    9 grudnia 1997 r. sukcesywnie przekazywała powodowi określone sumy
    pieniężne, wskazując każdorazowo numer faktury, której dotyczy zapłata.
    Kwoty przekazywane przez pozwaną na poczet długu objętego oznaczoną fakturą
    powód zaliczał na odsetki za opóźnienie w spełnieniu świadczenia
    wynikającego z tej faktury, a resztę na należność główną"

    > Hint: wyrok SN to jest argument a nie podstawa prawna.

    W wyroku znajdziesz podstawy prawne.
    I będę wdzięczny, jeśli odpowiesz na pytanie, które zadałem (^^^^).

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]