  • Data: 2005-09-15 13:40:55
    Temat: Re: Za duże wpłaty na ZUS - co z PIT5L?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ wrote:

    > Chcialem wlasnie przez to co napisalem zasugerowac, ze byc moze
    > najprostszym rozwiazaniem, jest korekta DRA, polegajaca na wybraniu
    > takiej wysokosci podstawy, aby sie zaplacone sumy skladek zgodzily. A

    Tak na marginesie. Mój kolega prowadzi DG i pracuje na etacie. Dopóki
    można było odliczać całą składkę na zdrowotne, co miesiąc deklarował w
    DRA podstawę taką żeby podatek z DG wyszedł dokładnie 0 zł. Jego cała
    rodzina pracuje w służbie zdrowia i to dlatego. Co roku US robił mu
    kontrolę tych składek.