    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Za mała kwota na fakturę
    Date: Sun, 31 Oct 2010 11:57:31 +0100
    <4cca7e7e$0$22809$65785112@news.neostrada.pl> <iae02r$12c$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1010291704330.2620@quad> <iafm6h$gem$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1010300817070.2636@quad> <iagerl$dfj$4@news.onet.pl>
    <4ccc468d$0$27026$65785112@news.neostrada.pl> <iahq1t$f58$2@news.onet.pl>
    <4ccc92a0$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 30.10.2010 23:48, mvoicem pisze:

    > Może, ale w ten sposób możesz wyrobić 1000 faktur na jednej kartce A4.

    A oprogramowanie do tego kto napisze? No i z 1000 to chyba przesadziłeś.

    Na mój gust nadal taniej wydrukować normalnie

    Swoją szosą, jak już to ja bym się nad kopiami zastanawiał. Czy np.
    można by mieć tak zmodyfikowane oprogramowanie, że raz w miesiącu
    drukuję właśnie serię kopii na jednej kartce. Tylko żeby to móc potem
    wpiąć w segregator razem.

    > Jeżeli dobrze pamiętam - nie później niż 7 dni od sprzedaży.

    Czyli można powiedzieć klientowi: Faktura do odbioru za 7 dni.
    I np. przedstawić formularz do wypełnienia danych? :D

    - Fakturę na zapałki
    - proszę formularzyk na dane wypełnić, skrzyneczka obok, faktura do
    odbioru za 7 dni

    tylko, że koszty i tak będą.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek