  • Data: 2003-09-17 20:37:51
    Temat: Re: Zaginiecie swiezo wyleasingowanego laptopa
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdalylem wyleasingowac laptopa o znacznej wartosci, a juz mi
    zginal - spod
    > mieszkania!
    >
    > Co robic? Zawiadomic leasingodawce? Isc najpierw na policje?
    > W umowie leasingu jest mowa o jakims ubezpieczeniu, ale ja pod zadna
    polisa
    > sie nie podpisywalem. Czy ze strony leasingodawcy cos mi "grozi"?

    Możesz pewnie nic nie robić.
    Spłacisz i wykupisz laptopa, którego
    już nie masz i tyle :-)

    Nawet jeśli jest ubezpieczenie,
    to raczej nie dla Ciebie, tylko dla właściciela sprzętu,
    czyli leasingodawcy. Prawdopodobnie jest taka opcja, że
    ubezpieczenie mogą Ci zaliczyć
    na poczet kolejnego la[topa do spłacania.

    Ale to tylko gdybanie,
    może jest inaczej -
    może by tak przeczytać umowę???