  • 1. Data: 2003-09-17 20:21:19
    Temat: Zaginiecie swiezo wyleasingowanego laptopa
    Od: "Pracus24" <2...@p...gazeta.pl>

    Witajcie,

    Zdalylem wyleasingowac laptopa o znacznej wartosci, a juz mi zginal - spod
    mieszkania!

    Co robic? Zawiadomic leasingodawce? Isc najpierw na policje?

    W umowie leasingu jest mowa o jakims ubezpieczeniu, ale ja pod zadna polisa
    sie nie podpisywalem. Czy ze strony leasingodawcy cos mi "grozi"?

    Poradzcie!

    Pracus24

  • 2. Data: 2003-09-17 20:37:51
    Temat: Re: Zaginiecie swiezo wyleasingowanego laptopa
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    polisa
    > sie nie podpisywalem. Czy ze strony leasingodawcy cos mi "grozi"?

    Możesz pewnie nic nie robić.
    Spłacisz i wykupisz laptopa, którego
    już nie masz i tyle :-)

    Nawet jeśli jest ubezpieczenie,
    to raczej nie dla Ciebie, tylko dla właściciela sprzętu,
    czyli leasingodawcy. Prawdopodobnie jest taka opcja, że
    ubezpieczenie mogą Ci zaliczyć
    na poczet kolejnego la[topa do spłacania.

    Ale to tylko gdybanie,
    może jest inaczej -
    może by tak przeczytać umowę???

  • 3. Data: 2003-09-17 21:05:42
    Od: "Pracus24" <2...@p...gazeta.pl>

    > może by tak przeczytać umowę???

    Czytalem. Jest baaaardzo ogolnikowa...

    Dzieki.

    Pracus

  • 4. Data: 2003-09-17 21:09:03
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    Pracus24 wrote:

    > Czytalem. Jest baaaardzo ogolnikowa...

    To nie trzeba jej bylo podpisywac...

    --
    Pozdrawia m.

  • 5. Data: 2003-09-17 21:12:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Sep 2003, Pracus24 wrote:
    [...]
    >+ W umowie leasingu jest mowa o jakims ubezpieczeniu,

    Zdenerwowany jesteś: a skąd my mamy wiedzieć co tam
    napisaliście ? *JEST* ubezpieczony czy *MIAŁEŚ*
    go sam ubezpieczyć ?

    IMHO - policja już dawno miała być zawiadomiona !!
    Czekasz aż deszcz spadnie ? A nuż jakiś patrol się
    o niego (laptopa) potknie - to się zdarza :] Kolor
    obudowy im podaj !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-09-17 21:46:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Sep 2003, misman wrote:

> [...]
    >+ >> może by tak przeczytać umowę???
    >+ >
    >+ > Czytalem. Jest baaaardzo ogolnikowa...

    ...nie dobijaj gościa. Teraz też to już wie :]

    pozdrowienia, Gotfryd