  • Data: 2003-05-09 09:08:41
    Temat: Re: Zakładam firmę
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 9 May 2003, Proton_ wrote:

    >+ Zapomniałem dopisać
    >+ Z tego co udało mi się ustalić do tej pory to musiałbym mieć miesięcznie ok
    >+ 3100 PLN brutto.
    >+ Po odjęciu składek do ZUS - ok. 650 i podatku miałbym te 1700 - proszę o
    >+ sprostowanie.

    Pi razy oko (zaokrąglenia) mi wychodzi:
    netto dochodowe: 3100/1,22 = 2541
    - 520 "na ZUS": = 1890 (społeczne i FP)
    podatek 19%: 384, w tym ZUS zdrowot.: 130
    zostało: 1637

    Odliczając zwrot z okazji "kwoty wolnej" mniej więcej się zgadza.
    Oczywiście nie odpowiada pensji "pracowniczej" 1700 netto :|
    Co z urlopem ? ;)
    BTW: "odpowiedzi pod" łatwiej komentować !

    pozdrowienia, Gotfryd