  • Data: 2008-04-25 09:59:04
    Temat: Re: Zakładanie firmy-pytania
    Od: kenubi <r...@...migrol.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adrian wrote:

    > Ale ma to się jakoś do tego że użytkownicy na allegro sprzedaja produkty
    > po cenach niższych niż sa w hurtowni?? Jak oni to robią że tak sprzedają??
    > zarabiają coś na tym?

    Niepotrzebnie mieszasz działalność do cen na allegro.
    Ja nie znam odpowiedzi ale mogę zgadywać.
    1. Dobrzy klienci dostaja dobre rabaty, dobre znajomości itd.
    2. Szara strefa - czyli częściowo towar/podatki kombinowany (to nie dla
    szaraków)
    3. jakiś TIR znikł w Trójkącie Bermudzkim ;)
    4. Czasem odpowiedz jest prosta np. zabawka firmy Hasbro (dajmy "dzwig") na
    stronach sklepów w USA kosztował $20($10??-zapomniałem) a u nas na stronie
    jakiegoś sklepu wysyłkowego za 136 PLN(to dobrze pamietam) - sam
    sprawdzałem bo mam "potrzebujące" dzieci - sam sprawdz/porównaj ceny!

    Zresztą pytaj na alt.pl.allegro ;) - tam nie wszyscy są sprzedawcami - może
    coś napiszą?