  • Data: 2006-02-16 14:56:42
    Temat: Re: Zaksięgowanie opłat wpisu EDG i VAT-R
    Od: Adam M <a...@i...nie.spamuj.net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > A nie przyczepia sie do kosztow poniesionych przed rozpoczeciem DG?

    Z tego co wygooglalem to do EDG i VAT-R się nie przyczepia (ze jest to
    znamię prowadzenia działalności etc), bo jest to koszt NIEZBĘDNY do
    uzyskania jakiegokolwiek dochodu, bo bez tego nie ma DG ;)

    Ale nie wiem jak to zaksięgować aby było ok (czy ze starszą datą, czy z
    datą rozpoczęcia...)

    W dodatku znów rozpocząłem poszukiwania prostego w obsłudze, przyjaznego
    i nie drogiego (KPIR + ewidencja VAT itp.) programu
    (przejrzałem już: Lefthand, Vatowiec, Mała Księgowość Rzepy i SBMPro)
    no i ten drugi mi się najbardziej podobał, najbardziej logiczny no ale
    wydruk KPIR ma bez kolumny i ogólnie jakieś zaokrąglenia i fajny layout
    wydruku, brak sprawdzania poprawności NIP, REGON, PESEL etc ;)

    Pozdrawiam Adam.